West-Canada september 2019

Christchurch-Singapore-Amsterdam

Lieve familie en vrienden,

We zijn weer thuis! Vandaag, maandag 26 november 2018, stapten we om 09:00 uur ons huisje weer binnen na een reis van 38 uur, van deur tot deur. De vlucht van Christchurch naar Singapore duurde 10,5 uur en ging voorspoedig. In Singapore moesten we 6,5 uur wachten op onze volgende vlucht naar Amsterdam, dat was pittig, want na zo’n lange vlucht en een nacht overslaan valt 6,5 uur wachten niet mee. De vlucht van Singapore naar Amsterdam duurde 13 uur en wat waren we dat vliegtuig ondertussen zat. Alles begon zeer te doen, bips, rug, nek, benen. Maar goed, ook deze vlucht weer overleefd en om 06:15 uur landden we dan eindelijk op Schiphol. Daar troffen we het dat er geen gate beschikbaar was! Dus we hebben 45 minuten in het vliegtuig zitten wachten tot we eruit mochten, via een trappetje en met een busje die ons naar de aankomsthal bracht. Echt armoedig hoor. Daar in een ellenlange rij bij de paspoortcontrole gestaan. Toen nog lang moeten wachten op onze koffers. Daar zit je op te wachten na zo’n hele lange reis…. Daarna hup een bus in naar P3 waar onze auto geparkeerd stond en het laatste loodje van de reis was de rit naar huis. Redelijk druk al onderweg vanwege de spits, maar om 09:00 uur stapten we dus ons huis binnen, alles was goed gegaan! Ger is gelijk brood, kaas en melk gaan kopen, altijd lekker bij thuiskomst, een broodje kaas! Koffers uitgepakt, viel niet veel uit te pakken want het was bijna allemaal vuile was, 2 vuilniszakken vol. Daarna heerlijk gedoucht, want we meurden ondertussen als een bunzing. En ik ben toen even naar Gouda gereden om mijn kindje, papegaai Bobbie, op te halen, die hoort gewoon ook weer lekker thuis te zijn bij ons. Ook met hem is alles goed gegaan en hij was ontzettend lief bij opa en oma. Het is nu bijna 13:00 uur. We zijn nu 43 uur wakker, aangezien we niet kunnen slapen in een vliegtuig. We gaan het niet volhouden om wakker te blijven tot het bedtijd is, dus we gaan zo toch echt eindelijk slapen! Bedankt allemaal voor het volgen van onze mooie reis. Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen meegenieten van al onze avonturen. Jullie reacties waren super! Bij deze melden wij ons voor de komende maand af en gaan we bijkomen, herstellen en nagenieten van deze droomreis naar Nieuw-Zeeland. Het was geweldig! Tot blogs!

Liefs, Ger en Sylvia

Andere Sil

WELKOM TERUG!!!!!! En slaap lekker!!

Arie dekker

Welkom thuis geweldige ervaring

Corina

Fijn dat jullie weer terug zijn in ons eigen" down under"
Bedankt voor her meereizen dankzij de mooie verhalen en fotoos.

Tot snel

Dinie

Hallo zeg, wat een terugreis maar fijn dat jullie veilig thuis zijn, en ik vind het behoorlijk knap wat jullie allemaal nog gedaan hebben zeg, hoop dat jullie weer snel geacclimatiseerd zijn , en idd genoten van de foto's en verhalen! liefs Dinie xxx