West-Canada september 2019

Vancouver - en weer thuis

Lieve mensen,

We zijn weer thuis! Gisteren, vrijdag 27 september 2019, hebben we de auto volgetankt ingeleverd op het vliegveld en waren we een beetje aan de vroege kant. We hebben dus 5,5 uur moeten wachten op onze vlucht. Maar met een Starbucks een een lekker Aziatisch hapje zijn we de tijd goed doorgekomen. De vlucht ging om 16:40 uur de lucht in en 9 uur en 15 minuten later landden we weer op Schiphol. We zaten in het midden, heerlijk dicht bij allemaal krijsende kinderen, maar we slapen toch nooit tijdens de nachtvluchten, dus koptelefoon op en negeren maar. Vreselijk. Het zou verboden moeten worden. Maar goed, eenmaal geland naar de gate en door de douane. Er stond een behoorlijke lange rij bij de douane, dus dat duurde best lang. En ook bij de koffers ging het niet vlot door een storing. Maar uiteindelijk na ruim een uur na het landen stonden we buiten en wachtte Corina ons op om ons thuis te brengen. Wat een luxe! Vandaag om 13:00 uur stapten we ons huis weer binnen en zat onze mooie reis er toch echt op. Wat was het een prachtige reis, met een hele mooie route door schitterende natuur. Canada is geweldig! We hebben genoten en de twee weken zijn voorbij gevlogen. Bedankt voor het "meereizen" met ons en tot blogs weer!

Liefs van ons, Ger en Sylvia

Dinie

Welkom thuis wereldreizigers, ook ik heb genoten van de mooie foto's en leuke verhalen!
Liefs Dinie xxx