West-Canada september 2019

Welkom

Hallo en welkom op onzeAustralie 2011 reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe onsbevinden en waarwe zijn geweest!

Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wezien je graag terug oponze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metonsmeereist!

Groetjes,

Ger & Sylvia

Jeanette

Ik heb nu pas ontdekt dat deze mogelijkheid bestaat.
Reken maar dat ik jullie ga volgen.
Ik wens jullie een heerlijke reis toe.
Geniet van al het moois op jullie pad.

Groetjes.

janny dekker

hey
war leuk dat je weer naar australie gaat geniet erven en we volgen jullie

Herman en Taapke

Goede reis en we horen na die tijd wel het één en ander. Geniet ervan, maar waarom neem je ons niet mee?????
groet Taapke en Herman

Renata

Wat een heerlijke reis lijkt me dat...,ik geniet graag met jullie mee! Veel plezier hoor :)

Andere Sil

jaja wrijf het er nog maar ff in! haha
enjoy en wel terugkomen hoor! xx

Annemarie

Nog iemand nodig om je koffiers te dragen??? 'k wens jullie een fantastische tijd toe! Nog maar 14 daagjes werken...
liefs en groetjes Annemarie

Ton & Yvonne

Geniet ervan! veel plezier. kus yvonne

karin en jos

Goeie reis en take care!!!!
Veel mooie dingen zien en doe vooral de groeten aan de kanoeroes.
Veel plezier.
We hebben wat info gestuurd over Long island,maar ik denk dat je mailbox vol ois!
liefs Xx

edith & frans

Hoi Sylvia en Ger, Gaan jullie zeker volgen, ook omdat wij daar geweest zijn en is dit leuk om terug te zien. Heel veel reisplezier gewenst. Gr. Frans en Edith

Jeanette

Als het goed is hangen jullie nu in de lucht op weg naar een heerlijke maand.
Intussen is het hier voor de verandering weer eens gaan sneeuwen. Moet een heerlijke gedachte zijn als je daar van 'n lekker zonnetje kan gaan genieten.

willem

en dit doen jullie allemaal om een paar UGG's te kopen?
Als je er dan toch bent......geniet er van.!!