West-Canada september 2019

Thuis

Hallo lieve mensen,

We zijn weer thuis. Vanmorgen, donderdag 24 maart 2016, zijn we om 6:45 uur geland op Schiphol na een vlucht van 13 uur vanuit Singapore. Het was een hele lange zit, maar het is gelukkig allemaal weer goed gegaan. Mijn ouders hebben ons opgehaald en thuisgebracht en dat was echt superfijn. Om 8:15 uur stapten we onze woning weer in. Nu was de vakantie echt voorbij. En wat een vakantie! We hebben genoten hoor, het was heel fijn en we hebben mooie dingen gezien en gedaan. Nu bijkomen, verwerken en herstellen. Ik ben vanmorgen gelijk nog even mijn "kindjes" Lacy en Bob op gaan halen bij mijn ouders in Gouda. Het was fijn ze weer te zien en dat er zo goed voor ze gezorgd is. Om 12:00 uur zijn we ons bedje ingedoken, want we waren ondertussen al 40 uur wakker. Slapen in een vliegtuig is echt nagenoeg onmogelijk hoor. We werden om 18:00 uur weer wakker en nu maar hopen dat we toch wel snel weer van die jetlag af komen. Van deur tot deur heeft de reis van Adelaide naar Rijswijk 35 uur geduurd. Best lang! Hopelijk hebben jullie het "meereizen" leuk gevonden door de blogs te volgen. Ik heb mijn best gedaan in ieder geval om jullie op de hoogte te houden en "mee te nemen" op al onze avonturen. Bedankt allemaal voor de enthousiaste reacties en tot blogs!

Liefs van ons, Ger en Sylvia XXX

Reacties

Reacties

Jose

Welkom thuis zwagertje en schonezus ik vond het meereizen van jullie avontuur weer erg leuk....wat hebben jullie weer fijne en mooie momenten meegemaakt!!! Kussss

Michaeli Probert

Have enjoyed reading your blogs and being part of your travels personally when you visited Adelaide for a few days. Had a ball. Now you can rest and take it easy.

dinie arnold

Ger en Sylvia ik heb erg genoten van de mooie reis die jullie hebben gemaakt via de leuke verhalen en prachtige foto's compliment voor de blogs Sylvia hoop dat jullie weer gauw hersteld zijn van de lange reis! Liefs, Dinie xxx

sil

Welkom terug in holland! Blij dat je weer in de buurt bent XX

Frank

Het was leuk jullie te volgen

nina

Wij waren er een stukje bij. Dank u. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!