West-Canada september 2019

Australie 2016

Lieve allemaal!

Op zaterdag 27 februari 2016 vertrekken we weer naar Australie! We verblijven eerst een paar dagen in Singapore, voordat we verder vliegen naar Sydney. Daar halen we onze camper op en reizen dan via Canberra en Melbourne naar Adelaide. Na bijna 4 weken reizen zullen we op donderdag 24 maart 2016 weer terug in Nederland zijn.

Mocht je onze reis willen volgen, vul dan je emailadres in op onze ReisMee pagina. Je krijgt dan automatisch een email van onze nieuwste blogs. :-))))

Liefs, Ger en Sylvia

Reacties

Reacties

Sil

Geweldig! ! Ik heb de verhalen gemist ;-) XX

Sil

Geweldig! ! Ik heb de verhalen gemist! ;-)

Sil

Oeps. .. =)

diniearnold@tele2.nl

ik wil wel meereizen hoor, genieten van je prachtige foto's! Heel veel plezier, een goede reis en zeker genieten
lieve groeten, Dinie

wouter.ruisch@gmail.com

Tuurlijk ga ik mee

jruisch@live.nl

Leuk..mag ik ook mee!!!!

willem108@live.nl

have fun!!!!!!

Corina

Ik heb er nu al zin maar moet nog even wachten op mooie verhalen van down under.
Maa

Michaeli Probert

Count me in & see you in a few weeks...!

Ineke en Arie

We willen graag met jullie "mee reizen".

Michaeli Probert

Have a great trip. See you in a couple of weeks.!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!