West-Canada september 2019

Weer thuis.

Hallo lieve mensen,

We zijn weer veilig thuis en alles is goed gegaan. In Singapore zijn we rond 00:30 uur plaatselijke tijd opgstegen voor een vlucht van 13 uur. Ook deze vlucht zat bij lange na niet vol, maar we hadden wel de pech dat we naast ons een knoflookvreter kregen. En dat terwijl er nog zo veel lege plekken waren voor hem om te zitten..... Maar goed, het was niet anders. Dan maar wat minder de benen strekken en naar de wc gaan, want hij zat behoorlijk in de weg! Geen jankende kinderen gelukkig op deze vlucht, dus dat was weer erg fijn. De vlucht was nog maar net op weg of ik deed mijn ooglapje voor en oordopjes in. Hopende dat ik de hele vlucht zou slapen..... De eerste maaltijd heb ik gemist, maar de rest van de nacht was het echt maar tobben. Voor ons alletwee. Kleine dutjes en alle ledematen begonnen langzaam af te sterven. Tot twee keer toe de knoflookvreter wakker moeten maken, omdat er toch echt even geplast moest worden! Er waren weer volop films om uit te kiezen en ik heb de film Ice Age, Continental Drift gezien. Hilarisch! Even lekker lachen midden in de nacht! Onderweg was er uit het raampje natuurlijk niks te zien, we vlogen de hele vlucht in het donker. De landing was vanmorgen, vrijdag 9 november 2012, om 6:30 uur. Het taxien duurde bijna 15 minuten, we zijn vast op de Polderbaan geland ofzo, lekker afgelegen. De tweede koffer liet even op zich wachten, maar uiteindelijk kwam ook die ongeschonden uit de strijd. Op naar het treinstation! Normaal moeten we 1x overstappen op Den Haag HS, maar geen enkele trein stopte daar vanaf Schiphol, terwijl dat altijd wel het geval was!? Nadat we 10 minuten hopeloos op de borden hebben staan turen, kwam er een NS muts aan gelopen. Daar hebben we aan gevraagd hoe we bij onze eindbestemming moesten komen. Nu bleek dat ze bij de NS weer van alles hebben veranderd, dus we moesten nu overstappen op Leiden en daarna hadden we een rechtstreekse trein naar huis. We moesten binnen 5 minuten wel overstappen van perron 10 naar perron 1 op Leiden. Dus wij ons haasten naar perron 1, nou, mooi dat daar geen trein onze kant uit ging! Gloeiende! Stomme trol van de NS! Uiteindelijk een trein gevonden naar Den Haag HS, en toen nog een keer over moeten stappen. Daar zit je echt op de wachten na 30 uur reizen, wat een gedoe! Compleet afgeknoedeld stapten we om 8:30 uur weer ons huisje binnen. Eindelijk mijn diertjes weer knuffelen! Fijn om te weten en te zien dat ook thuis alles goed is gegaan tijdens onze afwezigheid. Onze reis zit er nu echt definitief op en we vonden het een waanzinnig fijne vakantie! Tijd om alles te gaan verwerken nu. Het was voor mij erg goede afleiding, ik heb mijn zinnen goed kunnen verzetten en hopelijk was deze vakantie een flinke stap in de goede richting om weer de oude Syl te worden! Bedankt allemaal voor jullie enthousiaste reacties en dat jullie met ons hebben willen meereizen!

Veel liefs van ons en tot de volgende reis! Dikke kus

arminda

Welkom thuis !!!

Renata

Welkom thuis en probeer de positiviteit zo lang mogelijk vast te houden x

astrid.buffing@hotmail.com

Home sweet home...Hoop indd voor je dat je weer in een stijgende lijn komt ;-)