West-Canada september 2019

Singapore

Hallo lieve lezers,

We zijn net geland in Singapore voor een tussenstop. De vlucht ging voorspoedig en duurde precies 12 uur. Het is hier 6 uur later en vrij broeierig, zo rond de 27 graden al. Erg toevallig was het dat een collega van mij met zijn gezin ook op de zelfde vlucht zat als wij! Hoe bizar is dat??? Singapore Airlines is echt een aanrader. Geweldige verzorging, het eten is heerlijk, je komt er niks te kort, je hoeft niets extra te betalen voor de drankjes en snacks. En je hebt er je eigen prive video scherm waarbij je kan kiezen uit ontzettend veel films! Echt fantastisch. De tijd gaat dan ook lekker snel. Zo heb ik drie films gezien: Madagascar 3, Men in black 3, en de nieuwste Spiderman. Van slapen kwam natuurlijk niet veel. Ger dommelde zo nu en dan even weg en ik ging zelf ook helemaal stuk, maar slapen...ho maar! Naast mij zat ene Pieter. Pieter van 79 jaar oud. En dat was een echte spraakwaterval. Niet alleen figuurlijk! (Het leek wel of ik continu onder de douche stond!) Maargoed, hij was heel erg bij de tijd, zat vol humor en wist niet op te houden met praten tegen me. Normaal trek ik dat natuurlijk wel, (als ik topfit ben!!!) maar na 3 uur kon ik het echt niet meer volhouden. Ik heb heel tactisch mijn koptelefoon opgezet en ben een leuke film uit gaan zoeken. Niet dat Pieter stopte met kletsen! Uiteindelijk begreep hij de hint wel denk ik. Ik vond het best sneu voor hem, maar echt, ik werd zo moe van het luisteren en praten en ik kreeg er ook hoofdpijn van! Sorry Pieter! Pieter vliegt zo door naar Bali, naar zijn vrouw met wie hij in 2001 trouwde. Ik weet denk ik alles wel van hem nu....... Nou, we zitten dus op het vliegveld van Singapore en het is ons gelukt om online te komen. Dat moest wel weer met een wachtwoord die we bij de informatiebalie konden ophalen. Waarom zo moeilijk doen? Het is gelukkig wel gratis. En wij zijn dol op gratis!!!! We hebben nu nog een vlucht van ongeveer 5 uur voor de boeg en dan landen we in Perth. We kunnen niet wachten! We zijn erg moe en verlangen naar een douche en een bed, maar je moet er wat voor over hebben he? Australie ligt nou eenmaal niet naast de deur. We groeten jullie en tot de volgende blog maar weer! Oh, en jullie reacties zijn echt super leuk! Ga zo door, dan doen wij dat ook!

Liefs van ons,

Ger en Sylvia xxx

Reacties

Reacties

Jeanette

Alle ingrediënten zaten er weer in Syl!! Wat leuk dat je Martijn ook tegen kwam. We hebben als collega's wel veel te kezen hahaha. Martijn schrijft net als jij z'n vingers blauw. Maar.....ik vind t leuk en blijf jullie volgen dus tot de volgende blog. Goede reis verder. X

Jeanette

Goed......kezen moet natuurlijk LEZEN zijn. Pfffft. Kan t niet eens weghalen of veranderen. Moet ik maar niet meer doen dat reageren op zo' n vreselijk klein telefoonschempje........

k.ruisch@hotmail.com

Super het grootste gedeelte zit er weer op !!! Nog even volhouden en dan genieten maar!! Xxx

pa

hoi ik dacht dat de functie agent niet zo veel opbracht,zit je met een collega in hetzelfde vliegtuig voor een kort reisje naar singapore,nog veel plezier met de verdere reis. xxx gr pa & ma.

Corina

Hallo
Wat lees ik nu in Singapore 27 graden en broeierig. Laatste temperatuur check in Goudda 0 graden fris maar zonnig. Nog een klein stukje en jullie zijn lekker weer in Australie, veel plezier

Ik ga mijn sjaal en wanten zoeken.

Margie

Hoi Ger en Syl,

Zo, het langste stuk nu achter de rug:) Ik zit nu mét de verwarming aan op mijn werk!! Vervelend om zo'n "Pieter" naast je te hebben Syl, maar gelukkig ben je daar nu ook van verlost. Leuk om jullie blog telkens te lezen. Veel sterkte voor de komende uren, maar daarna............genieten!!!

Rob&does

Prachtig verhaal over Pieter. Ben je eindelijk van mijn gezeik af doet hij het nog ff dunnetjes over haha. Ik hoop echt dat je je slaapritme weer te pakken krijgt en nu eens lekkere grote stappen naar het thuishonk gaat maken. Ik mis jegrmbb#$%^&& in de NH. En ik wil mijn ouwe "Silletje" weer terug op de wagen. Ga anders maar ff langs bij zo'm aboriginaal toverdoos in lendendoekje en laat je volstouwen met mind blowende abarogionalabracadabra haha. We want Syl. Me want Syl and Syl wants Syl. Genieeeeeeteeeeen maar, daar bij de Aussiess

Bianca

Voor een volgende Pieter, doe net als Ger en doe je ogen dicht. Of zeg gewoon sorry ik probeer deze film te volgen.

Gerda Gelton

Leuk om de verhalen te lezen.....
Zo genieten we hier ook een beetje mee.

Have Fun

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!