Koffers gepakt en ingecheckt!

Lieve mensen,

Morgen, woensdag 10 oktober 2012, is het zo ver, dan vliegen we naar Perth in West Australie! De koffers zijn al ingepakt en gisteravond hebben we online ingecheckt bij Singapore Airlines. Hartstikke handig! We gaan met de trein naar Schiphol. Onze vlucht is om 11:15 uur en we hebben een tussenstop in Singapore van 3 uur en 45 minuten. We zullen de volgende dag rond 14:40 uur aankomen in Perth, plaatselijke tijd. Het is 6 uur later in West Australie, dus dat houdt in dat we daar donderdag 11 oktober 2012 rond 8:40 uur Nederlandse tijd zullen landen. In Perth hebben we 1 hotelovernachting in het Ibis Hotel en de volgende dag kunnen we onze auto ophalen. En dan zien we wel wat we gaan doen, waar we overnachten en welke routes we zullen rijden! Voor ons is het de eerste keer dat we naar het westen van Australie gaan, het is minder toeristisch en vaak erg afgelegen, dus we zijn erg benieuwd hoe het er is. Dat West Australie groot is, dat weten we in ieder geval wel! Fijn dat jullie weer gezellig met ons mee willen reizen. Tot blogs!

Liefs van ons,

Ger en Sylvia

janny Dekker

veel plezier en geniet er lekker van

Jeanette

Hoi Ger en Sylvia,

Geniet van een mooie reis.
En fijn dat jullie ons op afstand een klein beetje meenemen.

x Jeanette

Margie

Hey Ger en Syl, Ik wens jullie alvast een hele goede reis toe. Lijkt mij ontzettend vermoeiend!!! Was het niet relaxter geweest, om een paar dagen in Singapore te overnachten? Ik heb gehoord dat de kust bij Perth héél erg mooi moet zijn. Lekker genieten van West Australië en van elkaar. Veel genot toegewenst :)

Linda

Hoi Syl en Ger,
Heel veel plezier op jullie vakantie in West Australië! Kom lekker tot rust en geniet van al het mooie dat het land te bieden heeft. Succes met je herstel, hopelijk heeft een "change of scenary" effect of je algehele gemoedstoestand. Even lekker niks, geen verplichtingen alleen maar genieten en leuke dingen doen! Misschien heeft het land zelfs een helende werking op je slapeloze nachten... Dikke kus

Bonnoo

Ha Syl en Ger ,
Vanuit Delluf ook heel veel plezier gewenst. We gaan hier mee lezen, over jullie avonturen.

Erika

Heel veel plezier en geniet, geniet, geniet van Australie en van elkaar!!!

bianca

Heel veel plezier, doe niet iets wat ik niet zou doen ; P
Doe rustig aan en neem je rust.

mahnaz

Nou I zou aan jullie denken;) fijne reis alvast en tot blogs;) doe je rustig aan Syl en niet te veel hard lopen
moet beetje afkicken van onze sportieve dinsdagen:)
kusjes

pa

Goede reis en ga lekker op je gemak alles bekijken in de west. xxx van pa & ma.

Gerda Gelton

Een heeeeel fijne vakantie!!! En blog maar vaak, dan reis ik mee.
Take Care.

Frank en Letty

Goede reis en geniet er van

Renata

Alvast een hele goede reis en veel plezier!

Joyce

Goede reis en geniet ervan. Ga jullie volgen groetjes

k.ruisch@hotmail.com

Hoi pap en syl een hele fijne reis en geniet ervan!!! Veel plezier!! Xxxx

arie,barbara

Ger en Syl heel fijne reis gewenst en laat ons meegenieten van jullie avonturen

Sylvia

He kanjers!
Heel veel plezier en heerlijk ontspannen!
Xxx

Corina

Hallo
Ik heb vanochtend nog waarachtig een sms gestuurd maar die is misschien kwijtgeraakt in het opstijgen van het vliegtuig dus nog even voor de zekerheid
Heel veel plezier daar down under en je hebt er een volger bij
Veel liefs Corina

PS en niet vergeten dat ze daar aan de andere kant van de weg rijden.......