West-Canada september 2019

Final shopping!!!!

Hi folks!

Vandaag, zondag 23 oktober, was onze laatste dagje in Orlando, Florida. We hebben er een flinke shopdag van gemaakt! Na een rustige start eneen lekkerontbijt bij Friendly's zijn we op de Trolleybus gestapt naar de allereerste halte, waar een grote shoppingmall is. Daar waren we eerder geweest en het is echt heerlijk om er te winkelen. We hebben weer flink ingeslagen in ieder geval! Toen we na een paar uur klaar waren zijn we terug gegaan naar onze hotelkamer en hebben daar onze 'winst' gedropped. Daarna zijn we weer terug op de Trolleybus gestapt, de andere kant op, naar de allerlaatste halte. Ook daar is een grote shoppingmall, waar we ook al eerder waren geweest. Heerlijk! Al die mooie sjieke winkels, die dure merken. USA is een paradijs voor shop liefhebbers! Alles is hier ook beduidend goedkoper dan in Nederland. Moe maar voldaan vertrokken we na een paar uurweer richting ons hotel. We zijn eerst gaan dineren bij Ponderosa, onze laatstediner hier. We kwamen rond 19:30 uur weer terug in onze hotelkamer. Het weer was vandaag heerlijk warm en zonnig. De afgelopen drie dagen was het een beetje frisjes door een koufront, maar vandaag was het weer net zoals in de eerste week dat we hier waren. Genieten! We hebben net gedouched en ik hebonze koffers ingepakt. Hopelijk zitten we niet boven de 25 kilo per koffer! Hmmmm.Morgenochtend stappen we op een taxi en gaan we naar Sanford vliegveld. De vlucht gaat om 15:45 uur, dat is 21:45 uur in Nederland. We hebben nog een tussenstop in Miami voordat we richting Nederland zullen vliegen. Dinsdagmorgen zullen we als het goed is weer landen in Nederland. Foto's van onze vakantie zullen op deze site gezet worden als we weer thuis zijn. Daar werd namelijk al een paar keer naar gevraagd door jullie, maar we hadden er gewoonweg de fut niet voor! Dezevakantie was echt slopend!Hahahaha. Nou lieve mensen, dit was het dan. Onze vakantie zit er op. Bedankt voor het volgen van al onze avonturen en het lezen van onze blogs. Hopelijk hebben jullie er van genoten! That's all folks, of zoals ze in Disney World zeggen: Let the memories begin! XXX

Jeanette

Genoten heb ik zeker, veel herkend ook...behalve al die enge attracties die je omschrijft.....ik wordt al misselijk in een poppentheater!!
Goede terugreis en laat Jet en Leg maar daar !!
xx

Annemarie

Wat hebben jullie weer veel beleefd en wat hebben jullie ons weer laten genieten van jullie leuke en spannende verhalen. Weer een prachtige vakantie om op terug te kijken. Ik ben benieuwd naar de foto's. Fijne terugreis alvast en tot gauw! Groetjes xxx

Renata

En weer bedankt voor het laten meegenieten. Waar gaat de volgende reis naar toe? Ik leer zo ook nog eens wat van de wereld kennen ;-)
Goede reis terug! x

ans en nico

welkom thuis en hartelijk dank voor de reisverslagen... we hebben er van genoten....