West-Canada september 2019

Shop till you drop

Hi folks!

Vandaag, vrijdag 14 oktober, hadden we een rustdag in gedachten. We zijn erg rustig op gang gekomen na de zware Universal dag van gisteren. Na het ontbijt zijn we op de Trolly bus gestapt. We zouden wel zien waar we uitkwamen. Dat werd het eindstation: de Shopping mall! Dit maalweereen anderegigantisch grote shoppingoutlet met alle bekende merken die je je maar kunt bedenken. En onwijs goedkoop natuurlijk. Ger heeft zich tegoed gedaan aan een paar levi's, hij is me daar een partij heppie! Na een paar uur slenteren en shoppen zijn we toch maar weer terug op de bus gestapt. Onze voetjes waren nog erg gevoelig van gisteren en de temperatuur was toch behoorlijk aan het stijgen. We kwamen rond 15:00 uur terug bij ons hotel, nadat we bij Friendly's nogeen ijsje hadden gegeten,enwebesloten evente kijkenbij het zwembad van het hotel. We kijken er vanuit onze hotelkamer wel op uit, maar we hadden het nog niet van dichtbij bewonderd. Het zag er lekker uit. Dus wij besloten naar onze kamer te gaan en onze badkleding aan te gaantrekken. Tot we in onze kamer aankwamen....de bedden.....die zagen er eigenlijk NOG lekkerder uit........ dus zzzzzzzz. Heerlijk toch wel, zo'n relaxdagje!!!!Na 2 uur siesta gehouden te hebben achter onze oogleden zijn we weer opgestaan en op pad gegaan voor een heerlijke avondmaaltijd. Dat werdPonderosa, een gevarieerd restaurant in buffetvorm en redelijk goedkoop.De lunches slaan wij hier in Amerika gemakshalve maar over. Je krijgt bij het ontbijt altijd zoveel, en sowieso krijg je bij alles wat je eet en drinkt veel. Als we dan ook nog eens zouden lunchen groeien we echt helemaal dicht zoals heel veel Amerikanen hieren danpassen we niet meer in de vliegtuigstoelen. Nee, we denken een beetje aan de lijn(Mwuhahaha) en slaan gewoon de lunch over en lopen elke dag een kilometertje of 100. (Nou ja, zo voelt het vaak wel!!!) We klagen niet hoor. We vinden het fantastisch hier en genieten met volle teugen van het entertainment paradijs hier! Morgen staat het Kennedy Space Center op het programma en de wekker zal om 07:00 uur gaan. We zullen het dus maar niet te laat maken vanavond. Bye bye! XXX

pa ma

Wat zijn jullie weer actief zeg,we worden al moe van het lezen,is dit vakantie ???Het is leuk om het te lezen hoor,wat jullie aan het doen zijn.Koffers zijn te klein om al jullie inkopen naar huis te krijgen zeker ?? Nog hele fijne dagen.

kim

hoi pap en syl,

bedankt voor jullie felicitaties voor dani!
Hij heeft een superleuke dag gehad gister, uitgedeeld op school. En vandaag de familie verjaardag.
Wat een hoop dingen doen en zien jullie weer! Het klinkt fantastisch allemaal! Geniet...en tot gauw weer.
groetjes kim

Sil

Jeetje dat wordt straks bijbetalen voor al die kilo's extra! Of trekken jullie alles over elkaar aan??? LOL
Geniet weer van jullie story's, benieuwd wat er morgen
weer te lezen valt. Vandaag hier weer zonneschijn gelukkig. Dus zonnige groetjes van Sil.
X