West-Canada september 2019

Weer thuis.....

Lieve mensen,

We zijn weer thuis. Na een vermoeiende en lange reis van 30 uur (van deur tot deur), stapten we vanmorgen om 08:00 uur ons huis weer binnen. De reis zit er nu definitief op..... De vlucht van Hong Kong naar Amsterdam duurde 12 uur en gelukkig hebben we alle twee een beetje kunnen dutten en waren er weer leuke films om de tijd mee door te komen. We landden vanmorgen om 06:00 uur op Schiphol en twee uur later waren we dus thuis.De tweegrootste nadelenvan reizenzijn altijd dat de tijd 10x sneller gaat en dat er altijd een einde aan komt. Zo ook aan deze vakantie, toch wel de gaafste vakantie tot nu toe. Wat hebben we genoten, veel gezien en gedaan! Alles is gelukkig ook allemaal goed gegaan. Jullie hebben het mee mogen beleven via onze blogs en foto's. Nogmaals bedankt allemaal voor jullie interesse en we vonden het erg leuk omal onze avonturenmet jullie te delen via ReisMee.nl. Liefs van ons uit het koude kikkerlandje. Ger en Sylvia XXX

Andere Sil

WELKOM THUIS!!!!!!!! en bedankt voor jullie mooie verhalen!!!
xx

Liliane

Bedankt voor de leuke verhalen, ik heb zelfs collega's (die jullie dus totaal niet kennen maar wat geeft het) aan het lezen gezet ;o)

edith en frans van den Berg

Wij hebben van de verhalen genoten, en Australie is zeker nog een wens van ons om nog een keer naar toe te gaan.
Wie weet en bedankt voor jullie leuke verhalen. Groetjes

ans en nico

welkom thuis en we hebben genotenvan jullie mooie reis ,die hebben we ook nog extra gevolgd via coogle

Jeanette

Ik heb eerlijk overwogen om op schiphol te gaan staan....maar het rooster en de misdaad liet het helaas niet toe.
Fijn dat jullie terug kunnen kijken op een mooi stukje van jullie leven!! Bedankt voor het laten meebeleven. Vol verwachting kijk ik uit naar een echte aussie-avond whahahah....Maandag krijg je weer een echte hug.

xx

Brigitte

He kanjer, wat een mooie verhalen allemaal. Gelukkig gezond weer thuis en een mooie reis rijker. Hoe zou het daar tussen de wateroverstromingen en opruimen daar van zijn?
Nou, weer over tot de orde van de dag. We zien elkaar weer in Gouda of Leiderdorp toch.

gr.Brigitte

Linda

Hoi Syl en Ger,

Welkom thuis allebei! Bedankt voor de heerlijke verhalen en prachtige foto's. Slaap lekker en rust nog even lekker uit... Mail maar wanneer je tijd hebt... want ik wil je snel weer zien ;-)

Groetjes,

Linda

arie dekker

Syl en Ger ontzettend bedankt voor julie spannende verhalen, syl je schrijft lekker misschien nog een nieuwe optie voor je, ik probeerde je te bellen maar ik vermoed dat je nu wel 4 wk bent ingeroosterd, welkom thuis