West-Canada september 2019

Townsville Aquarium - Cardwell

Onze prive camping! Hahaha

Reacties

Reacties

Linda

Morgen Syl en Ger, of moet ik zeggen, g'd evening campers,
Bij het lezen van het verhaal van dat engelse stel, wat naar het zuiden moet, was ik wel blij dat jullie die helse tocht op een redelijk makkelijke manier overwonnen hadden. De camping ziet er prachtig uit, wat een luxe en dan die leuke palmbomen, dat staat zo gezellig, jammer dat het dan meteen ook 40 graden plus is, haha, maar ja dat moet je er voor over hebben ;-(
Is hier inmiddels niet zo koud meer, overdag zo'n 10 11 graden, maar nog steeds verschrikkelijk nat, geef mij dan maar -1 en een stralend zonnetje. De banenjacht verloopt nog steeds heeeeel moeizaam en met Duitsland in het vooruitzicht zie ik het er eigenlijk helemaal niet meer van komen. Aangezien ik het huis inmiddels wekelijks helemaal van top tot teen onderhanden neem, begint de verveling wel toe te nemen. Ben gister dan ook maar m'n eigen brood gaan bakken, niet om 4 uur 's ochtend, maar gewoon om 2 uur 's middags, was trouwens echt super lekker, iets om erin te houden, zolang ik nog geen werk heb, haha. Nou mates, have fun and enjoy, tot snel...
Linda en Ivo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!