West-Canada september 2019

Nieuw-Zeeland 2018

Lieve mensen,

Er staat binnenkort een nieuwe verre reis op het programma voor ons en we gaan ons best weer doen om mooie reisverslagen te maken van onze avonturen!

Op maandag 5 november 2018 vertrekken we (voor het eerst) naar Nieuw-Zeeland! We vliegen met Singapore Airlines via Singapore naar Auckland, op het Noordereiland van Nieuw-Zeeland. Daar halen we onze huurauto op en reizen dan in 3 weken tijd richting het zuiden. Op het Zuidereiland in Christchurch zullen we op 25 november 2018 weer op het vliegtuig stappen en via Singapore weer naar huis vliegen, waar we op maandag 26 november 2018 weer zullen landen op Schiphol.

"Reizen" jullie weer met ons mee?

Tot blogs!

Ger en Sylvia

Reacties

Reacties

Sil

Tuurlijk reizen we mee!!!! Kom maar op met die verhalen en foto’s !!!! Kreeg al afkickverschijnselen ?

Liliane

Ik kijk er naar uit om jullie verhalen te lezen. Is altijd een beetje meereizen voor me ;)

Ineke en Arie

We reizen graag met jullie mee....voor ons “ down memorylane “ ❤️

Dinie

Natuurlijk reis ik mee, heel leuk, hele goeie reis!

JERRY

OOK IK REIS MEE, BEN BENIEUWD

Corina

Mooie reis en nu al beginnen met de voorpret.
Ik reis mee...

Michaeli

Looking forward to hearing about your travels. Enjoy New Zealand, it's a beautiful country. Make sure you do Milford Sounds, Rotourua and the climb the steepest street in Dunedin.

Willem

ik ga mee !!!!

Wouter

Ik ga mee op stap

Jose

Leuk ik ga mee....
Wil jullie belevenissen en mooie foto's zéker niet missen! ?

Taapke en Herman

We volgen jullie wel....

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!